Jestem zafascynowany AI w marketingu, ale nie tylko. Warto być na bieżąco ze sztuczną inteligencją nawet jeśli prowadzisz gospodarstwo rolne w Pcimiu Dolnym i masz osiem krów!
Przeglądając Twitterka, aj przepraszam X, znalazłem znakomity profil o nazwie Promptowy.
Widać jak wiele pracy poświęca AI i jak bardzo dopracowuje detale.
Poza tym cięta riposta w jego postach jest warta uwagi!

Wywiad o AI w marketingu z Promptowym

Pod tym nickiem kryje się Piotr Olszewski. Pasjonat nowych technologii i ich zastosowań. Serdecznie zapraszam na wywiad z Piotrem:

Pytanie numer jeden, czy Ty faktycznie istniejesz i czy Twoje teksty na
blogu są pisane przez AI?

Żyję i mam się w miarę dobrze. Moją gębę mogłeś zobaczyć na kilku wywiadach. Większość piszę sam, choć znajdą się dwa pisane przy użyciu Chata GPT.

Skąd pasja do nowych technologii i dlaczego blog o sztucznej inteligencji?

Chyba przypadek. Komputery przez całe życie. Pod koniec czerwca na wakacjach w Bułgarii przesłuchałem podcast z jednym ze specjalistów od Google Ads. I zrozumiałem po 36 latach życia, że najlepiej być specjalistą w jednej konkretnej dziedzinie. Żadnym ekspertem rzecz jasna nie jestem, ale jakoś się to kręci.

Widać, że sporo czasu poświęcasz na tworzenie wizerunków kobiet w AI. Skąd fascynacja tworzeniem kobiecych postaci i czy jest to spore zagrożenie? Można sporo zarobić na napalonych typach?

Stary. Jesteśmy facetami. Kto nie lubi kobiet? Temat zażarł to go kontynuuję.
Największe zagrożenie to wbicie żon tych napaleńców na ich DMy na Instagramie. Można zarobić. Można też zniszczyć sobie psychikę oglądając dzień w dzień penisy.
foto: https://promptowy.com/

Jakie są Twoje ulubione narzędzia do tworzenia materiałów AI?

Midjourney i controlnet.

Czy content marketing będzie w przyszłości bardziej weryfikowany, np. przez Google? W celu sprawdzenia, czy treść jest rzeczywiście napisana przez człowieka?

Już jest. Na pewno. Są już apki, które zmieniają teksty AI na bardziej ludzkie.
Synonimy, zwroty, itd.

Firmy powinni korzystać z AI w swoich działaniach marketingowych?

Kurde. Oczywiście. Nawet Pan Remigiusz z Pcimia Dolnego mający 8 krów będzie wkrótce korzystał z AI.

Jak myślisz jakie konkretne wyzwania czekają na marketerów i działy marketingu w kontekście wykorzystania sztucznej inteligencji?

Nie zastanawiałem się nad tym. I nie chcę mi się zaprzątać tym głowy. Nie jestem marketerem. Samo słowo kojarzy mi się z Avonem, Termomixa i innymi dziwnymi akcjami.

Kreatywność marketerów zostanie zwiększona lub obniżona przez sztuczną inteligencję?

Zwiększy się, bo albo zaczną wreszcie przykładać się do roboty albo obudzą się w Żabce albo pod Żabką.
foto: https://promptowy.com/sztuczna-inteligencja-podstawy/

Jakie są Twoje plany na rozwijanie swojego bloga w przyszłości?

To jest ułamek tego, co robię. Zapewne więcej regularnych wpisów. Może sprzedaż kursów, ebooków, promptów. Jak czas pozwoli.


Wywiady na Mediabrand

Jeśli masz ochotę dowiedzieć się więcej o tym co się dzieje u Piotra to sprawdź jego bloga o AI klikając tutaj!

Chciałbyś porozmawiać o marketingu, AI lub biznesie? Jeśli masz ciekawy projekt to pisz do mnie na hello@mediabrand.com.pl lub znajdź mnie w mediach społecznościowych.
Chętnie zaproszę Cię do wywiadu. Przez chwilę rozmawiałem, że sztuczną inteligencją prowadząc projekt o grupie mastermind z ChatGPT.

Dzięki za przeczytanie i do zobaczenia,
Bartek

Obiecuję! Otrzymasz wartościowe treści!

Szukasz rozwiązań w marketingu i biznesie?
Zapisz się do newslettera i szukaj rozwiązań razem ze mną!

Chcę otrzymywać newsletter – informacje o nowościach, promocjach, produktach lub usługach związanych z blogiem mediabrand.com.pl

Wesprzyj Centrum Ankietowe i rozwój bloga!
Postaw kawę!

Zapraszam do mojej społeczności

Będzie mi bardzo miło jeśli pomożesz mi rozwoju Centrum Ankietowego.
Przy okazji możemy porozmawiać o marketingu i biznesie.

Podoba Ci się artykuł? Udostępnij!

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *