Marketing wyborczy. Jak dzieli Polaków? Felieton Widoki

Marketing wyborczy. Jak dzieli Polaków? Felieton Widoki

Chodząc po ulicach widzę coraz większą ilość plakatów i billboardów związanych z kampanią wyborczą. Maszyna przed wyborami ruszyła i komitety będą coraz bardziej widoczne na mieście, w sieci i gdzie tylko się da. Wszystko to przypomina jakąś wyścigówkę do urn, która na każdym zakręcie dodaje gazu. Przygotujcie się, że bardzo możliwe, że przed wyborami będą…

Jak stare piosenki na TikToku zyskały popularność dzięki viralom?
||

Jak stare piosenki na TikToku zyskały popularność dzięki viralom?

Piosenki na TikToku to jest bardzo ważny element aplikacji. Strasznie długo zabierałem się do napisania paru słów na ten temat. Zwykle ludzi, których TikTok bawi, mnie inspiruje. Oczywiście też bawi, żeby nie było, że wszędzie widzę reklamy, marketing i inne podobne tematy, jednak zawsze chciałbym wyciągnąć z tego coś więcej, niż tylko śmieszne kotki i…

Typowy Janusz w słusznej sprawie, czyli kampania społeczna ekoTurysta.
||

Typowy Janusz w słusznej sprawie, czyli kampania społeczna ekoTurysta.

Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku rozpoczął kampanię społeczną ekoTurysta. Jak wiemy, sezon urlopowy i wakacyjny trwa w najlepsze, a co za tym idzie, Polacy tłumnie jadą nad polskie morze. Tym razem spot nie jest festiwalem cringu jak to zwykle bywa w urzędowych kampaniach społecznych, pojawia się coraz więcej pozytywnych opinii i…

Lokalna firma – jak pozyskiwać klientów?
|

Lokalna firma – jak pozyskiwać klientów?

Hasło lokalnej firmy w mojej opinii budzi przyjazne emocje wśród osób, które korzystają z usług takich firm. Na przestrzeni kilku ostatnich lat stworzył się pozytywny obraz lokalnych firm. W Internecie promuje się, że to co lokalne jest lepsze. Wszystkie lokalne produkty czy usługi są kreowane jako coś co jest tworzone z pasją i daje dużo…

Outdoorowa Polska w czasie pandemii COVID-19 – fotorelacja
||

Outdoorowa Polska w czasie pandemii COVID-19 – fotorelacja

To moja pierwsza fotorelacja na blogu. Spacerując po mieście wpadłem na pomysł stworzenia takiej relacji, która przedstawi jak w różnych miejscach wyglądają wszelkiego rodzaju bannery, plakaty, informacje w jaki sposób przestrzegać zasad higieny i reżimu sanitarnego. Relację podzieliłem na pięć kategorii. Będę na bieżąco starał się ją uzupełniać o nowe materiały. Zdjęcia wykonywałem sam w…

Dlaczego „Afera Szczepionkowa” jest kryzysem wizerunkowym dla Polski?

Dlaczego „Afera Szczepionkowa” jest kryzysem wizerunkowym dla Polski?

Koronawirus, szczepionki, społeczeństwo chce się szczepić lub nie, miliony opinii specjalistów od epidemii. To główne tematy ostatnich tygodni. Akcja szczepień na Covid-19 rozpoczęła się ok. tydzień temu i nikt, kto pracuje z najważniejszymi osobami w państwie nie pomyślał jak przeprowadzić, kampanię wizerunkową, żeby było sprawnie i miło. W zamian mamy falę hejtu, no bo przecież…

Jak prowadzić profil małej firmy w Social Mediach?

Jak prowadzić profil małej firmy w Social Mediach?

Samo utworzenie profili w mediach społecznościowych nie sprawi, że nagle będziesz posiadać setki klientów, którzy będą chcieli od Ciebie kupić wszystko i wszędzie. Musisz monitorować sytuację, bo może się zdarzyć, że klienci lub konkurencja zaczną wystawiać Twojej marce negatywne opinie i z czasem Twoja firma będzie źle postrzegana, a klienci nie będą jej odwiedzać. Jednak…

Dlaczego warto być na LinkedIn?

Dlaczego warto być na LinkedIn?

LinkedIn to serwis społecznościowy dla każdego przedsiębiorcy, który skupia swoją uwagę ludzi związanych z biznesem. Jeżeli jesteś małym przedsiębiorcą to nic złego. W tym serwisie nie musisz być na najwyższym stanowisku w ogromnej korporacji, możesz prowadzić jednoosobową działalność lub być po prostu pracownikiem czy nawet dopiero zaczynać swoją karierę zawodową, bo jest tam opcja wyszukiwania…

Jaka będzie przyszłość marketingu w Social Mediach?

Jaka będzie przyszłość marketingu w Social Mediach?

Czy przyszłość marketingu w social mediach istnieje? Na co można się przygotować już teraz, aby jak najszybciej wdrożyć nowe rzeczy i być na bieżąco? Obecnie zmiany są bardzo szybkie i marketerzy muszą bardzo szybko reagować na nowości i trendy. Zaczęło się od Naszej-Klasy, a teraz jesteśmy w erze Hashtagów i stories. Media społecznościowe zaczęły się…

3 błędy marketingowe, których nie warto ignorować
|

3 błędy marketingowe, których nie warto ignorować

Automatyzacja marketingu jest ważną częścią strategii. Warto mieć dobrze zautomatyzowany marketing, niestety bardzo często jest tak, że występuje z tym wiele problemów i często automatyzacja może bardziej zaszkodzić całej strategii niż poprawić wyniki, szczególnie, gdy nie mamy możliwości, aby w całym działaniu firmy skupić się na automatyzacji. Jednak automatyzacja to przyszłość, gdy prowadzisz małą firmę….