#mediaprasówka 10-14.06.2019

 

czyli coraz więcej w mobile

#mediaprasówka #6

Nowinki od YouTub’a oraz Linkedin’a. Messneger testuje też kolejną ciekawą innowację, która może podbić nasze serca. Ponadto coraz więcej korzystamy z mobile, co było do przewidzenia. Z ciekawymi kampaniami też dwie polskie marki piwowarskie. Mam nadzieję, że kolejna MEDIAPRASÓWKA przyniesie Wam wiele ciekawych informacji.

Zapraszam do lektury!

1. Zagraniczna gwiazda będzie reklamować polską markę!

Inglot zaczyna współpracę z gwiazdą showbiznesu, a jest nią Jennifer Lopez. Polska marka jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w branży beauty na świecie i współpraca z taką gwiazdą przyniesie jeszcze więcej rozgłosu.

Więcej na ten temat tutaj.

2. Messenger wprowadzi funkcję, która przypomni napisać wiadomość?

Bardzo fajną funkcję testuje Messenger, mianowicie opcję przypomnienia napisania do kogoś wiadomości. W natłoku spraw i informacji to może być bardzo ciekawa opcja.

Więcej na ten temat tutaj.

3. Mobilny Internet zabierze nam z życia 800 godzin w ciągu roku.

Ruch mobilny stale rośnie. Według badania w tym roku spędzimy go jeszcze więcej i będzie to ok. 800 godzin w ciągu roku. Technologia sprawiła, że jeszcze bardziej przyciągają nas różne treści w sieci.

Więcej na ten temat tutaj.

4. Kolejna firma apeluje do dbania o naszą planetę.

Pepsi stworzyła reklamę w której namawia do nie zostawiania puszek. Nie ma znaczenia co aktualnie robisz pijąc napój. Ważne, żebyś po wszystkim zabrał i wyrzucił w odpowiednie miejsce puszkę po napoju.

Więcej na ten temat tutaj.

5. Chwyt marketingowy na wybielanie zębów.

Na naszym rynku pojawia się coraz więcej produktów z aktywnym węglem, który teoretycznie ma wybielać zęby. Jak to wygląda w praktyce? No tak, że większość specjalistów twierdzi, że to zwykły chwyt marketingowy, żeby po prostu zachęcić ludzi do kupna.

Więcej na ten temat tutaj.

6. Nowa opcja reklamowa na Instagramie

Instagram wprowadza nowy format reklamowy “Brand Content Ads”. Marka będzie mogła promować post influencera z którym współpracuje. Oczywiście bez możliwości edycji wpisu i komentarzy.

Więcej na ten temat.

 

7. Żywiec promuje mocniej piwo bezalkoholowe.

Grupa Żywiec wprowadza kolejne produkty bezalkoholowe. Widać, że musi być zainteresowanie klientów, ponieważ gama piw bezalkoholowych wciąż rośnie. Firma prezentuje swój najnowszy klip reklamowy, który nawiązuje do tego, że można żyć bez ograniczeń. 

Więcej na ten temat tutaj.

8. YouTube aktualizuje powiadomienia.

Bardzo dużo skarg ze strony użytkowników spowodowało, że serwis YouTube zmienia sposób powiadomienia użytkownikach o nowych filmach swoich subskrybentów. Od teraz ma być to przejrzyste i bardziej spersonalizowane.

Więcej na ten temat.

 

9. LinkedIn wprowadza oznaczenia na zdjęciach.

Stało się! W końcu w popularnym serwisie biznesowym czyli Linkedinie można oznaczyć znajomych na zdjęciach. Długo wyczekiwana aktualizacja sprawiła, że LinedIn coraz bardziej przypomina Facebooka. Jednak nadal jest to portal społecznościowy dla osób będących w biznesie. Na pewno uatrakcyjni to pobyt na tym portalu.

Więcej na ten temat tutaj.

10. Tyskie zaprasza do przejścia na TY.

Kolejna odsłona kampanii Tyskiego i przejścia na Ty. Bardzo ciekawy i kreatywny sposób. W centrum w Warszawy na jednej z kamienic zostały rozwieszone banery z logo firmy oraz imionami, firma w ten sposób zachęca, żebyśmy przy piwku przechodzili na Ty i przestali sobie “panować”

Więcej na ten temat.

 

11. Małomiasteczkowy kiosk w rękach Answear.

Podczas tegorocznej akcji WOŚP, został wystawiony Małomiasteczkowy kiosk, który promował sprzedaż płyty i trasę Dawida Podsładły. Kiosk został wylicytowany przez firmę ANSWEAR.COM i będzie teraz działał w akcji ekologicznej, która została przez tą markę zainicjowana pod nazwą “eko is the answear”

Więcej na ten temat tutaj.

12. Zakazy w brytyjskiej reklamie.

W brytyjskiej reklamie zostały wprowadzone pewne regulacje, które nie pozwalają użycia stereotypów pomiędzy kobietami i mężczyznami. Jest to walka z nierównością i tolerancją. W Brytanii było sporo kampanii, które według Brytyjskiego regulatora były zbyt agresywne dla jednej czy drugiej płci.

Więcej na ten temat.