#mediaprasówka 17-21.06.2019

 

czyli wakacyjne kampanie

#mediaprasówka #7

WOW! To już siódma MEDIAPRASÓWKA! W niej rozpoczynające się wakacje a wraz z nimi nowe kampanie, nie tylko społeczne, również takie, które promują nowe oferty i ciekawe produkty. Poza kampaniami, ciekawe nowinki od Facebooka i Pinteresta.

Zapraszam do lektury!

1. SOS Wioski Dziecięce z nową kampanią społeczną.

Rozpoczynają się wakacje, Wioski Dziecięce organizują kampanię społeczną pod nazwą “Problemy dorosłych to ciężar dla dzieci” Kampania ma na celu pokazanie problemów jakie przyjmują dzieci przez nieporadność swoich rodziców lub opiekunów.

Więcej na ten temat tutaj.

2. Facebook stawia na lepszy system komentarzy.

Facebook chce wyeliminować słabe dyskusje lub spam, dlatego coraz bardziej stawia na ulepszanie systemu komentarzy i jego ranking. Wprowadza nowe czynniki wpływające na jakość komentarzy.

Więcej na ten temat tutaj.

3. Pinterest uruchamia program partnerski dla sklepów internetowych.

Pinterest tworzy ciekawą opcję, mianowicie uruchamia program partnerski, który będzie pomagał sklepom internetowym oraz firmom sprzedaż bezpośrednio dla klienta czyli tzw. d2c.

Więcej na ten temat tutaj.

4. Badanie: Coraz większy wzrost oglądania i płacenia za serwisy VOD.

Agencja Wavemaker stworzyła kolejne badanie dotyczące serwisów VOD i ich odbiorców. Z badania wynika, że coraz więcej ludzi jest chętnych zapłacić za możliwość oglądania treści na życzenie, rośnie także trend współdzielnia kont ze znajomymi.

Więcej na ten temat tutaj.

5. Rusza nowa kampania firmy Aviva.

Ubezpieczyciel tworzy nowy produkt o nazwie “Teraz by Aviva” i rozpoczyna kampanię promującą. Firma oferuje ubezpieczenie autocasco na godziny lub dni. Bardzo ciekawa opcja dla osób, które nie potrzebują kupować AC na cały rok.

Więcej na ten temat tutaj.

6. Badanie: Polacy twierdzą, że sponsoring pomaga dla sportu.

Badanie firmy ARC Rynek i Opinia stwierdza, że Polacy coraz bardziej są zorientowani, że duże marki angażują się w sponsoring sportu i popierają tego typu działania, ponieważ wiedzą, że sponsor jest potrzebny w każdej dyscyplinie sportu.

Więcej na ten temat.

 

7. Plus z nowymi kampaniami na wakacje.

Firma Plus zaczęła promować swoją wakacyjną ofertę. Kampania znów została zrealizowana w podobnym stylu co ostatnimi czasy. W głównej roli Szymon Majewski i w humorystyczny sposób tworzą reklamę.

Więcej na ten temat tutaj.

8. Wyborcza osiąga duży sukces w sieci.

Serwis Wyborcza.pl po raz kolejny opublikował dane ze wzrostu subskrypcji użytkowników. Efekt bardzo dobrych artykułów oraz zgranego zespołu pozyskiwania subskrypcji pokazało, że serwis dziennikarski tworzy na prawdę świetny wynik. W sieci idzie im bardzo dobrze. Gratulacje!

Więcej na ten temat.

 

9. Robert Makłowicz w kampanii społecznej.

W kolejnej odsłonie kampanii przeciwko chowu klatkowego zwierząt. Kampania pod hasłem “Jak one to znoszą” Robert w kampanii chce uświadomić ludzi dlaczego nie powinniśmy hodować kur niosek w klatach.

Więcej na ten temat tutaj.

10. Libra – czyli Facebook tworzy nową walutę.

Facebook planuje wprowadzić na swoje platformy. Facebook, Whatsapp i w osobnej aplikacji nową walutę do przekazywania pieniędzy. Libra, bo tak będzie się nazywać nowa waluta będzie się opierać na tej samej technologii co bitcoin. Jednak Facebook nie chce, żeby była to kryptowaluta.

Więcej na ten temat.

 

11. Ogromna reklama na Times Square.

Ogromne ekrany o wielkości kilku kortów tenisowych zainstalowała firma Samsung. Na najważniejszym w Nowym Jorku miejscu, który jest związany z handlem i reklamą Samsung uruchomił jedną z największych i najdroższych reklam na świecie.

Więcej na ten temat tutaj.

12. Jessica Mercedes w reklamie w Poznaniu.

Największa galeria handlowa Posnania w Poznaniu rozpoczęła kampanię z kilkunastoma blogerkami z Poznania. W roli głównej Jessica Mercedes. Galeria chce wykorzystać potencjał influencerek i wypromować najnowsze letnie kolekcje mody.

Więcej na ten temat.