Jak opanować
Trade Marketing?

Koordynowanie procesów tworzenia ulotek dla ponad 650 sklepów w całej Polsce.

Wszystkie etapy realizacji ulotki.
Od projektowania, druk i dystrybucję.


Kreowanie

Tworzenie kreatywnych koncepcji i przekładanie ich na różne formy przekazu. Przygotowywanie briefu dla agencji kreatywnej.

Współpraca

Łączenie działań wewnątrz firmy z podmiotami zewnętrznymi np. agencje reklamowe. Wsparcie marketingowe przy projektach.

Komunikacja ATL, BTL, POS

Akceptacja materiałów drukowych od plakatów po billboardy. Autoryzacja spotów radiowych do ogólnopolskich stacji w tym RMF FM, Radio ZET.

Sponsoring

Wzmacnianie wizerunku firmy poprzez realizowanie działań sponsoringowych. Zarządzanie obiektami oraz gadżetami.

Budżet marketingowy

Kontrola faktur za usługi i materiały reklamowe. Optymalizacja kosztów marketingowych. Udział w planowaniu kosztów działań reklamowych.

Wsparcie konwersji z Tesco

Koordynacja działań marketingowych w trakcie integracji sklepów Netto z Tesco. Pomoc w organizacji eventów w trakcie otwierania sklepów.

Tworzenie katalogu alkoholi mocnych dla całej sieci.

Kreatywne podejście i rozwój katalogu. Tematyczne layouty.
Współpraca z dostawcami.



Realizacja marketingu powiązanego
z ulotką.

Cotygodniowe projektowanie materiałów POS oraz tworzenie spotów do największych ogólnopolskich rozgłośni radiowych i radiowęzła wewnątrz sklepu.




Kontrola tygodniowych
wydruków reklamy zewnętrznej.

Billboardy, które oddziałują na odbiorców.
Realizowanie projektów reklamy zewnętrznej.


Obiecuję! Otrzymasz wartościowe treści!

Szukasz rozwiązań w marketingu i biznesie?
Zapisz się do newslettera i szukaj rozwiązań razem ze mną!

Chcę otrzymywać newsletter – informacje o nowościach, promocjach, produktach lub usługach związanych z blogiem mediabrand.com.pl