Jak opanować
Trade Marketing?
Koordynowanie procesów tworzenia ulotek dla ponad 650 sklepów w całej Polsce.
Wszystkie etapy realizacji ulotki.
Od projektowania, druk i dystrybucję.
Kreowanie
Tworzenie kreatywnych koncepcji i przekładanie ich na różne formy przekazu. Przygotowywanie briefu dla agencji kreatywnej.
Współpraca
Łączenie działań wewnątrz firmy z podmiotami zewnętrznymi np. agencje reklamowe. Wsparcie marketingowe przy projektach.
Komunikacja ATL, BTL, POS
Akceptacja materiałów drukowych od plakatów po billboardy. Autoryzacja spotów radiowych do ogólnopolskich stacji w tym RMF FM, Radio ZET.
Sponsoring
Wzmacnianie wizerunku firmy poprzez realizowanie działań sponsoringowych. Zarządzanie obiektami oraz gadżetami.
Budżet marketingowy
Kontrola faktur za usługi i materiały reklamowe. Optymalizacja kosztów marketingowych. Udział w planowaniu kosztów działań reklamowych.
Wsparcie konwersji z Tesco
Koordynacja działań marketingowych w trakcie integracji sklepów Netto z Tesco. Pomoc w organizacji eventów w trakcie otwierania sklepów.
Tworzenie katalogu alkoholi mocnych dla całej sieci.
Kreatywne podejście i rozwój katalogu. Tematyczne layouty.
Współpraca z dostawcami.
Realizacja marketingu powiązanego
z ulotką.
Cotygodniowe projektowanie materiałów POS oraz tworzenie spotów do największych ogólnopolskich rozgłośni radiowych i radiowęzła wewnątrz sklepu.
Kontrola tygodniowych
wydruków reklamy zewnętrznej.
Billboardy, które oddziałują na odbiorców.
Realizowanie projektów reklamy zewnętrznej.
Obiecuję! Otrzymasz wartościowe treści!
Szukasz rozwiązań w marketingu i biznesie?
Zapisz się do newslettera i szukaj rozwiązań razem ze mną!